Često postavljena pitanja
1. Koji su mogući načini plaćanja?
Na Vedrini web shopu moguće je plaćanje:
- Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja pošiljke od kurira uz naknadu od 0,54 € / 4,00 kn;
- Putem virmana ili opće uplatnice;
- Karticama Visa, Maestro i MasterCard;
- Putem KEKSPay aplikacije.
2. Koliko iznosi dostava?
Dostava za narudžbe iznad 40 € je besplatna za područje Republike Hrvatske. Za narudžbe ispod iznosa od 40 € dostava se naplaćuje 4,00 €. Dostava na udaljene otoke se naplaćuje 7,5 € bez obzira na iznos narudžbe.
3. Dostavljate li na otoke?
Da! Dostavna mreža naših kurira uključuje otoke i poluotoke Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman, Ugljan. Na ostale otoke isporuka se vrši u suradnji s Hrvatskom poštom (tranzitno vrijeme 48 -168 h), a dostava se naplaćuje 7,5 €. Popis udaljenih otoka možete pronaći ovdje.
4. Isporučujete li pošiljke u inozemstvo?
Nažalost, trenutno nismo u mogućnosti dostavljati pošiljke u inozemstvo.
5. Kada mogu očekivati svoju pošiljku?
Dostava paketa ovisi o mnogim faktorima, no uobičajeno vrijeme dostave je 1-3 radna dana, za veći dio Hrvatske.
Predviđeno vrijeme dostave u Dubrovnik je 2-4 radna dana, dok dostava na otoke ovisi o rasporedu isplovljavanja trajekata.
6. Zaboravio/la sam svoju lozinku.
U slučaju da ste zaboravili svoju lozinku te ne možete pristupiti svojem korisničkom računu, prilikom prijave kliknite na oznaku "Zaboravljena lozinka?" čime se otvara prozorčić unutar kojega upisujete svoje korisničko ime ili e-mail adresu s kojim ste prvobitno otvorili svoj račun. Jednom kada ste upisali svoje korisničko ime ili e-mail adresu, u kratkom roku na registriranu e-mail adresu dobivate poveznicu za promjenu lozinke.
7. Pošiljka je oštećena, što mi je činiti?
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je kurirska služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
8. Nisam zadovoljan/na naručenim, što sada?
Ako ste nezadovoljni proizvodom, primijetili ste neki nedostatak ili ste primili paket različitog sadržaja od naručenog, molimo da nam se obratite na adresu [email protected].